Lancering Erasmus Recruitment Platform

Studieverenigingen EFR en STAR hebben onlangs het Erasmus Recruitment Platform gelanceerd, een nieuw carrièreplatform voor studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het Recruitment Platform moet de brug gaan vormen tussen studenten en het bedrijfsleven. ​

Op het Erasmus Recruitment Platform kunnen studenten zich oriënteren op potentiële werkgevers. De site bevat uitgebreide bedrijfsprofielen en een groot aanbod aan stages, vacatures en evenementen. Ook kunnen studenten professioneel advies krijgen over een succesvolle entree tot de arbeidsmarkt.

Career services
Het nieuwe platform is de online uitbreiding van de Erasmus Recruitment Days, het grootste on-campus recruitmentevenement van Europa. Het Recruitment Platform is een initiatief van de Economische Faculteitsvereniging Rotterdam (EFR) en de Studievereniging Rotterdam School of Management (STAR). Career services is tevens een belangrijk onderdeel in de strategie van de Erasmus Universiteit Rotterdam.