Meesterweek 2016: 'Your potential, their interest’

‘Your potential, their interest’, dat is dit jaar het thema van de Meesterweek, die van 12 tot en met 25 februari 2016 wordt georganiseerd. De Meesterweek is het grootste juridische studentencongres van de Benelux, voor en door studenten.

Met het thema ‘your potential, their interest’ wordt de rol benadrukt die de Meesterweek vervult als schakel tussen ambitieuze studenten en de praktijk. Een reeks evenementen voor studenten die zich willen onderscheiden en die willen laten zien ze in huis hebben.

De Meesterweek start op vrijdag 12 februari met het openingscongres, met daarin een debat over het thema 'Not in my name'. Moet er publiekelijk afstand worden genomen van geweld dat in naam van religie wordt gepleegd? Is het nodig dat een individu verantwoordelijk wordt gehouden voor het corrigeren van stereotypen? Daarna volgen onder andere een Praktijkdag, een Skillsdag, een Recruitmentdag en een Havendag.

Het volledige programma op www.meesterweek.nl.

Over de Meesterweek
De Meesterweek, georganiseerd door de Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam (JFR) van Erasmus School of Law, bestaat dit jaar 26 jaar en is sinds haar oprichting in 1989 uitgegroeid tot het grootste juridische studentencongres van de Benelux, voor en door studenten. Door middel van workshops, trainingen, themadagen en recruitment evenementen helpt de Meesterweek bij het behalen van succes in de juridische wereld.

Vragen: info@meesterweek.nl