Nieuw: De Gruyter Social Sciences e-book collectie

De Gruyter Social Sciences e-book collection

De Universiteitsbibliotheek biedt een jaar lang toegang tot de Social Sciences e-book collectie van De Gruyter. Deze collectie omvat meer dan 13.000 e-book titels!

De Universiteitsbibliotheek geeft 1 jaar toegang tot meer dan 13.000 e-books uit de Engelstalige Social Sciences collectie van De Gruyter. Ze zijn allemaal te vinden in sEURch en via het platform van De Gruyter. Je kunt de meeste titels uit de collectie ook vinden door direct naar e-books gefilterd op Sociale Wetenschappen bij De Gruyter te gaan.

Eind 2022 wordt een grote selectie van de e-books aangekocht voor permanente toegang. Heb je een e-book gevonden in deze Social Sciences collectie van De Gruyter die echt onderdeel moet zijn van onze permanente collectie? Je kan in deze lijst checken of het onderdeel is van deze tijdelijke collectie. Neem vervolgens contact op met je faculty liaison voor een aanschafsuggestie om zeker te zijn van toegang na december 2022.