Prof. dr. Frank van der Duijn Schouten herbenoemd tot interim-decaan Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC)

Prof.dr. Van der Duijn Schouten

Het College van Bestuur van de Erasmus Universiteit Rotterdam heeft de benoeming van prof. dr. Frank van der Duijn Schouten als interim-decaan van de Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC) verlengd met een jaar tot 1 oktober 2020. De faculteitsraad ESHCC, die hierover is gehoord door het College, heeft positief gereageerd.

Met het verlengen van de benoeming wordt continuïteit geborgd en kan de heer Van der Duijn Schouten zijn werkzaamheden verder continueren ten gunste van de faculteit. Het College van Bestuur is dan ook verheugd dat Frank van der Duijn Schouten nog een jaar als interim-decaan aan de slag gaat en ziet de samenwerking met vertrouwen tegemoet.

Over Frank van der Duijn Schouten
Frank van der Duijn Schouten (1949), emeritus hoogleraar mathematische besliskunde, studeerde wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In 1979 promoveerde hij aan de Universiteit Leiden. Gedurende zijn academische carrière heeft hij een groot aantal bestuurlijke functies binnen de academische wereld bekleed. Zo was hij negen jaar rector magnificus van Tilburg University en van 2013 tot 2015 rector magnificus van de VU. Naast ESHCC is hij ook interim-decaan bij Erasmus School of Economics.

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, T (010) 408 1216 E press@eur.nl.

Meer nieuws ontvangen? Schrijf je in voor de Erasmus Nieuwsbrief.