Tijdelijk toegang tot de United Nations iLibrary

De Universiteitsbibliotheek biedt tot 1 juli proeftoegang tot de vernieuwde iLibrary van de Verenigde Naties. The United Nations iLibrary is een uitgebreide wereldwijde zoek-, vind- en kijkportaal voor digitale inhoud die is gemaakt door de Verenigde Naties.

De United Nations iLibrary biedt u een simpel digital toegangspunt voor publicaties, databases, tijdschriften, gegevens, werkdocumenten en series die zijn gepubliceerd door de VN en de bijbehorende fondsen en programma's. De iLibrary bevat meer dan 6.500 publicaties in alle zes officiële talen van de Verenigde Naties, evenals tweetalige en drietalige publicaties. Deze publicaties zijn geschreven door afdelingen van de Verenigde Naties zoals DESA, OHCHR en DPI, en door agentschappen, fondsen en programma's zoals UNDP, ECLAC en UNFPA.

De United Nations iLibrary behandelt onderwerpen als Kinderen en Jongeren, Democratie en Bestuur, Internationaal Recht en Rechtvaardigheid, Internationale Handel en Financiën, Migratie en meer.

Laat het ons weten als de Universiteitsbibliotheek in abonnement moet nemen op de United Nations iLibrary.

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)