Vijf Topopleidingen in Keuzegids Masters

Vijf masteropleidingen van de Erasmus Universiteit krijgen het predicaat Topleiding van de Keuzegids Masters, die vandaag uit is gekomen.

Het gaat om Aansprakelijkheid en Verzekering, Arbeidsrecht, Filosofie, Infection & Immunity en International Management. Bij de twee juridische opleidingen hebben studenten veel waardering voor het programma, de praktijkgerichtheid en kwaliteit van de docenten. Bij Filosofie scoren onder meer de docenten en begeleiding erg goed en studenten Infection & Immunity zijn zelfs over de hele linie tevreden.

Naast deze vijf Topopleidingen doen meer masteropleidingen van de Erasmus Universiteit het goed in de Keuzegids Masters 2018, zoals Geneeskunde, Geschiedenis, Molecular Medicine (research) en Health Sciences (research).

Over de Keuzegids Masters

De Keuzegids Masters geeft een overzicht van alle masters per vakgebied, inclusief kritisch vergelijkende beschrijving en kwaliteitsoordelen. De kwaliteitsoordelen zijn deels afkomstig van studenten en deels van de experts van keuringsinstantie NVAO. De Keuzegids Masters wordt uitgegeven door het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (C.H.O.I.).

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, 010 4081216 of press@eur.nl