Zorgwoordvoerders politieke partijen in debat bij Health Zorgdebat

Zorgwoordvoerders politieke partijen in debat bij Health

Wat gaat het nieuwe kabinet doen om de betaalbaarheid en de toekomst van de gezondheidszorg onder controle te krijgen? Wie moeten de lasten gaan dragen: de jongeren of juist de ouderen? Wat moet er met het eigen risico gebeuren? Voor dat en meer aandacht tijdens het Health Zorgdebat, met de zorgwoordvoerders van de politieke partijen.

De Faculteitsvereniging Beleid & Management Gezondheidszorg organiseert donderdag 9 maart het grote Zorgdebat. Tijdens dit debat gaan de zorgwoordvoerders van de PvdA, VVD, CDA, D66, Christen Unie, GroenLinks en SP in op stellingen die worden aangedragen

De deelnemende woordvoerders per partij zijn Arno Rutte (VVD), Marith Volp (PvdA), Hanke Bruins Slot (CDA), Joëlle Gooijer-Medema (ChristenUnie), Corinne Ellemeet (GroenLinks) en Renske Leijten (SP).

Het debat is onderdeel van de Health Business Week (HBW). Dit carrière-evenement wordt jaarlijks georganiseerd door de Faculteitsvereniging BMG en is bedoeld voor ambitieuze studenten met interesse in de zorg. Studenten, potentiële werkgevers en interessante sprekers binnen het zorgdomein worden tijdens dit evenement met elkaar in contact gebracht. Dit jaar vindt het evenement plaats van 6 tot en met 14 maart 2017.

Willemijn van Poppel, Commercial Relations FBMG, acquisitie@fbmg.nl of 06 12217939