About the Student Wellbeing Programme

Het Programma Studentenwelzijn EUR is er om mogelijkheden te creëren voor alle studenten, om hun persoonlijke groei te verbeteren en hun welbevinden te stimuleren.

Samen met de EUR-studentenondersteunende diensten willen wij ervoor zorgen dat alle studenten toegang hebben tot wat zij nodig hebben om hen op hun persoonlijke weg aan de universiteit te ondersteunen. We werken eraan om de focus te veranderen van studiesucces naar studentensucces, zodat je ook buiten je academische leven kunt floreren.

Student Support Services for Wellbeing

Deze video is ook in het Engels beschikbaar.

Wat doen wij?

We organiseren regelmatig evenementen en bieden nieuwe vormen van ondersteuning, maar we zijn er ook om je te helpen je weg te vinden in de bestaande ondersteuningsstructuur aan de EUR. We zijn momenteel betrokken bij vijf projecten:

• Samenwerken met de student ondersteunende diensten om de zorgketen op de EUR te verbeteren
  • De EUR een beetje meer als thuis laten voelen, via de Living Room
  • Het opzetten van het Student Wellbeing Platform, jouw online plek voor alles wat met welzijn te maken heeft
  • Het monitoren van de staat van studentenwelzijn via de Studentenmonitor, en het organiseren van evenementen.
  • Het ontwikkelen van een evidence-based digitaal ondersteuningssysteem voor mentale gezondheid en persoonlijke ontwikkeling: ROOM app

Dankzij jou!

Dit alles kunnen we doen dankzij jou! We werken volgens een gebruikersgerichte aanpak, wat betekent dat we al onze inspanningen richten op jullie behoeften, uitdagingen en wensen. Tot nu toe heb je met ons gedeeld hoe je je voelt en wat je nodig hebt om je studentenleven te kunnen verrijken, bijvoorbeeld via de welzijnsmonitor, focusgroepen, of inspirerende gesprekken.

Icon student panel

Jouw stem telt. Maak deel uit van ons studentenpanel!

We staan voortdurend in contact met studenten om betere ondersteuning en hulpmiddelen te creëren. Meld je aan, deel je mening, en bouw aan een betere toekomst voor je medestudenten. Je wordt er zelfs voor beloond! Door je aan te melden, ontvang je ook onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze laatste inspanningen.

Schrijf je in

Neem contact op!

Student Wellbeing programme stones icon

Heb je vragen of feedback? Laat het ons weten via email.
Vind ons op Instagram @eurstudentwellbeing