Onderwijsbeleid en -advies

Onderwijsbeleid en -advies is als onderdeel van de sector Onderwijs van het Erasmus MC verantwoordelijk voor alle beleidsmatige zaken voor de faculteit. Onderwijsbeleid en -advies werkt nauw samen met alle betrokkenen binnen de sector Onderwijs, waaronder de opleiding Geneeskunde, de vijf research masters van het Erasmus MC en -- in samenwerking met de TU Delft en het LUMC -- het academisch onderwijs voor de opleidingen Klinische Technologie/Technical Medicine en Nanobiology. Daarnaast zijn de medische vervolgopleidingen een belangrijk aandachtsgebied. De teams binnen Onderwijsbeleid en -advies hebben kennis en expertise op het gebied van onderwijskundige ondersteuning, docentprofessionalisering, kwaliteitszorg, e-learning, onderwijscommunicatie/-marketing, internationalisering, alumnizaken, studieadvisering en onderzoek van onderwijs.

E-mailadres
secretariaat.onderwijsbeleidenadvies@erasmusmc.nl