Bas Jacobs aanvaardt de Sijbren Cnossen leerstoel voor economie en overheidsfinanciën

Bas Jacobs over de shutdown in de VS

Op 24 mei 2019 om 16:00 aanvaardt Bas Jacobs de Sijbren Cnossen leerstoel voor economie en overheidsfinanciën aan de Erasmus School of Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Er zal een openbare discussie plaatsvinden tussen Sijbren Cnossen en Bas Jacobs over de hervorming van het Nederlandse belastingstelsel onder leiding van Ruud de Mooij, hoofd belastingbeleid van het Fiscal Affairs Department van het Internationaal Monetair Fonds.
Na afloop is er een receptie in het Paviljoen op campus Woudestein.

Prof. Bas Jacobs is verbonden aan de Erasmus School of Economics en zal daar de Sijbren Cnossen leerstoel aanvaarden. Hij  verzorgt sinds september 2018 voor EURAC / ESAA het executive programma Beleidseconomie. Tevens wordt de Sijbren Cnossen-leerstoel, die de heer Jacobs aanvaardt, door EURAC mede mogelijk gemaakt.