Thematische Poster Presentatie over Toetsing

Ruimte
Education Lab
Voeg toe aan agenda

Graag willen wij jullie uitnodigen voor de poster sessie (inclusief lunch) bij het CLI lab op 30 oktober tussen 12 en 3 uur.

In deze sessie zullen masterstudenten van onderwijskunde en onderwijspsychologie hun ideeën voor innovatie en aanbevelingen voor toetsing presenteren.

Omdat deze groep van Ma studenten erg divers is (studenten van Psychologie, Pedagogie, de academische lerarenopleiding en professionals die de pre-master hebben gedaan), zal het een erg inspirerende en dynamische meeting zijn die reflecteert vanuit meerdere perspectieven. De kick-off pitches zullen gegeven worden om 12 uur, maar er is vrije in- en uitloop tussen 12 en 3 uur.

Als je je wilt aanmelden, stuur dan een mailtje naar ouwehand@essb.eur.nl met naam, werkgever en dieetwensen (voor de lunch)