It’s not enough to be an accountant

Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) start in mei met een permanente educatie opleiding voor accountants. Het programma ‘RSM Diploma in Business Management voor Accountants’ leidt accountants in twaalf dagen, verdeeld over 3 jaar, op tot een brede business partner. Het succes van een accountant hangt immers niet alleen meer af van vaktechnische kennis, maar in toenemende mate ook van een interdisciplinair perspectief op management en het vermogen om de cliënt en diens organisatie nieuwe inzichten te geven.

De modules kunnen op verschillende data en naar keuze in Amsterdam of Rotterdam gevolgd worden. Het programma maakt het u mogelijk in één keer te voldoen aan uw volledige PE verplichting van 2013-2015. Gerenommeerde academici lichten de meest recente wetenschappelijke ontwikkelingen toe en bieden inzicht in een gevarieerde selectie van management disciplines. U ontwikkelt inzicht in een gevarieerde selectie van management disciplines waaronder strategisch management, leiderschap, innovatie, IFRS, en new business development.

• Klik hier voor de website van 'RSM Diploma in Business Management voor Accountants’
  • Klik hier voor de informatie brochure