Ontmoet onze nieuwe Floor- en Officemanager in het Education Lab

Sinds oktober 2020 versterkt Martine Bos als Floor- en Officemanager van het Education Lab het CLI. Het Education Lab is het kloppend hart van de Community for Learning and Innovation. Om bezoekers te inspireren binnen te stappen, zijn de ramen sinds kort voorzien van quotes.

Ontmoet onze nieuwe ster in het Education Lab: Martine Bos. Als Floor- en Officemanager is Martine sinds oktober 2020 het aanspreekpunt voor docenten, support-staf en studenten die in het lab willen werken aan het innoveren van onderwijs. Als je op de campus bent vindt ze het leuk om je in het Education Lab te ontmoeten.

Think. Create. Innovate Education.

Het Education Lab is de ontmoetingsplek voor docenten, studenten en support staff om aan de innovatie van onderwijs te werken. Om bezoekers van en voorbijgangers op de campus mee te nemen in wat we in het Education Lab doen, zijn de ramen sinds kort voorzien van quotes. Innovate with us! Share your ideas on better education.