Opbrengst Erasmus Charity Run overhandigd aan Excelsior4All

Voorafgaand aan de wedstrijd Excelsior - SC Cambuur-Leeuwarden op vrijdag 3 mei jl., is door Herman Vaanholt (bestuurslid van het Erasmus Education Fund) een cheque ter waarde van € 3.405,74 overhandigd aan Wouter Gudde van de stichting Excelsior4All.

Een kleine honderd studenten en medewerkers van de Erasmus Universiteit Rotterdam liepen dit bedrag bijeen in het kader van de Erasmus Charity Run tijdens de Rotterdam Marathon. Het geldbedrag zal worden aangewend ter ondersteuning van het lesprogramma van Playing for Success in het leercentrum van Excelsior4All. Deze eerste editie van de Erasmus Charity Run is een van de vele activiteiten die in het teken staat van het 100-jarig bestaan van Erasmus School of Economics.

Meer informatie over de lustrumactiviteiten is te vinden op de centennial website. Volgens ons ook op Facebook en Twitter!