Erasmus MC minoren met een buitenlandse stage

Lijkt het je leuk om een minor in het buitenland te doen? De volgende Erasmus MC minor hebben een buitenlandse stage:

Lees meer over de aanmelddeadline op de volgende pagina: Praktische informatie

Belangrijk om te weten

• Je kunt ook zelf een minor in het buitenland samenstellen. Als de situatie ter plaatse wijzigt, word je herplaatst in een andere minor. Let er wel op dat je op eigen risico (met name financiële) gaat; de faculteit kan géén tegemoetkoming in of vergoeding van gemaakte kosten bieden.
  • Als Leidse of Delftse student kun je je via je eigen universiteit voor de buitenland-minoren aanmelden. Volg de aanmeldprocedure voor minoren zoals aangegeven door jouw eigen instelling.

De Universiteit van Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit zorgen er onderling vervolgens voor dat jouw aanmelding op de juiste manier wordt verwerkt en doorgegeven.

Voor meer informatie over deze minoren, kijk in het overzicht Erasmus MC minoren.