‘Make it happen’ met de rector

Make it happen’ met de rector

Studenten die een masteropleiding aan de Erasmus Universiteit Rotterdam willen volgen, kunnen zich oriënteren tijdens de Master Open Dag op donderdagavond 5 maart 2015. Naast het volgen van voorlichtingen over de opleidingen, kunnen de studenten een ‘Make it happen’-gesprek voeren met rector magnificus Huibert Pols over de ambities die zij hebben tijdens of na hun masteropleiding.

Tijdens de Master Open Dag zijn er presentaties van alle masteropleidingen. Studiekiezers kunnen ook proefcolleges volgen, zodat zij ook inhoudelijk kennis maken met de master. Op de informatiemarkt beantwoorden studieadviseurs en huidige studenten alle vragen over de Erasmus Universiteit, het studieprogramma en de toelatingseisen. Ook is er op de Master Open Dag aandacht voor het maken van een juiste keuze, het vergelijken van masters en carrière-advies.

Voor ambitieuze studenten
De Erasmus Universiteit vindt het belangrijk dat studenten hun ambities op de universiteit waar kunnen maken en ondersteunt ze hierbij. Tijdens de Master Open Dag gaat rector magnificus prof.dr. Huibert Pols daarom in gesprek met enkele aankomende masterstudenten die hun ambities scherp willen stellen. Hij neemt ze mee op de weg naar succes en geeft inzicht in de manier waarop zij hun ambities in Rotterdam waar kunnen maken. Make it happen!

Informatie en aanmelden kan op www.eur.nl/master/opendag