Onderwijspanel Digitaal is Normaal van start

Sinds deze maand is het onderwijspanel Digitaal is Normaal actief. In dit panel zitten tien enthousiaste studenten vanuit verschillende faculteiten.

Deze studenten zijn geselecteerd op hun betrokkenheid en ideeën over onderwijsvernieuwing en digitalisering. Zij zetten zich actief in voor de verschillende projecten binnen het programma. Zo dienen ze als klankbord en geven advies aan de projectleiders. Ook zullen ze mee gaan draaien tijdens workshops, testen en scrumteams.

Tijdens de eerste bijeenkomst van 11 april is kennis gemaakt met de verschillende projecten en met elkaar. De projectleiders hebben uiteengezet wat er binnen het programma gaande is en wat ze van de studenten verwachten. Daarnaast zijn er werkafspraken gemaakt. De tweede bijeenkomst is gepland voor 9 mei, waarbij het vooral zal gaan over LMS en de functionaliteiten van de nieuwe DLWO portal.

Een sfeerimpressie van de eerste bijeenkomst en een kort interview met één van de studenten is terug te vinden op http://vlogeurs.nl.