Kick-Off start DLWO Onderwijs

De projecten DLWO Onderwijs Portal en LMS zijn deze week officieel van start gegaan. De verschillende teams zijn al een tijd hard aan het werk, maar deze week gold als de eerste echte start in de nieuwe projectformatie. Deze start werd formeel ingeluid met een actieve Kick-Off bijeenkomst op 23 maart met alle betrokken projectmedewerkers.

Het doel van deze bijeenkomst was om persoonlijk kennis met elkaar te maken en te weten wie welke rol binnen het project heeft. Hierdoor kunnen de verschillende actoren elkaar in de toekomst makkelijker vinden. Ook hebben we gekeken naar de sterke en aandachtspunten van het project. Naast dat dit een gezellige bijeenkomst was, zijn hier ook veel punten uitgekomen die het projectteam zeker mee gaat nemen in de vervolg van het project. Een andere uitkomst van deze bijeenkomst was dat we dit zeker vaker gaan doen!

Kick-off DLWO Onderwijs - 15
Kick-off DLWO Onderwijs - 69