Prettige vakantie!

De zomer is nu echt aangebroken. Op 21 juni hebben we onze meest recente plannen met de Stuurgroep Digitaal = Normaal besproken. De beweging zit er goed in.

Op het gebied van Online Onderwijs werken we met faculteiten aan diverse online producties. Farshida Zafar voert op inspirerende wijze het visietraject aan: welke uitdagingen zien wij voor de EUR in 2020? Studentengroepen veranderen. Hoe spelen wij daar op in met meer online onderwijs en nieuwe tools? Wat hebben onze docenten nodig om zich voor te bereiden op de toekomst? Hoe werken wij samen aan verbetering van onze (digitale) dienstverlening? Wij maken samen met faculteiten en diensten een plan dat we de werktitel The Educators Hub meegeven. We zien een netwerkorganisatie voor ons: voor en door docenten en met studenten. Gezamenlijk werken we aan vernieuwing en innovatie en dragen we bij aan de kwaliteit het onderwijs.

Er is veel in beweging. Lees en beleef mee welke stappen we maken in onze projecten. We wensen jullie een heerlijke zomervakantie toe. Na de zomer staat er weer van alles op stapel, bijvoorbeeld de bEURs Online Onderwijs waarin collega’s vertellen over hun online projecten. Join us, we ontmoeten je graag!

Hartelijke groet,
Marieke Veenstra