Coen Teulings, 15 januari 2013, NRC

Logo NRC

In de periode 1998 tot 2004 was Coen Teulings directeur van het Tinbergen Instituut, het gemeenschappelijke onderzoeksinstuut van de Universiteit van Amsterdam, de Vrije Universiteit Amsterdam en de Erasmus Universiteit. In mei 2004 volgde Teulings Hugo Keuzenkamp op als directeur van SEO Economisch Onderzoek. In februari 2006 besloot het kabinet dat Teulings in mei 2006 Henk Don zou opvolgen als directeur van het Centraal Planbureau. In het recente artikel van het NRC is te lezen over het vertrek van Teulings bij het Centraal Planbureau. Het volledige artikel is voor NRC abonnees te lezen via de onderstaande link. Voor niet-abonnees is een preview van het artikel beschikbaar via dezelfde link.