Wie zijn de CLI Fellows?

CLI Fellows 2020 (HOKA)

De volgende academici zijn in 2020  CLI fellow geworden. Lees meer over hun achtergrond en met welk project zij zich de komende jaren gaan bezighouden.

Tim Benning
How to reduce free-riding? Creating a checklist to support the design of group projects.
Lees over het project
Max Coveney
Capturing and realizing the benefits of diversity at Erasmus University
Lees over het project
Jurgen Damen
The work and learning results of the 'clinical challenge tool' in Medicine Bachelor 3
Lees over het project
Portrait of Léonie Ridderstap
Léonie Ridderstap
It takes two: the role of co-regulation in building students’ self-regulated learning skills
Lees over het project

CLI Fellows 2019 (HOKA)

De volgende academici zijn in 2019 CLI fellow geworden. Lees meer over hun achtergrond en met welk project zij zich de komende jaren gaan bezighouden.

Isabel Awad Cherit
Communicating and improving students’ interdisciplinary engagement with social (in)justice
Lees over het project
Mary Dankbaar
Mary Dankbaar
Serious gaming for the development of interprofessional teamwork skills: what is the optimal blended commitment in education?
Lees over het project
Robbert Goverts
An organized 'academic toolkit': creating an overview of academic skills for students and teachers
Lees over het project
Ida Korfage
Who is my patient? Societal involvement of medical students
Lees over het project
Marisela Martinez Claros
Marisela Martinez Claros
Supporting students to become resilient and confident learners: A blended course as a scaffolding tool to help students reach their full potential
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Lonneke de Meijer
Personal and Professional Development of Students: Academic and work trajectories of ACPA- and premaster students in Pedagogical Sciences
Lees over het project
Marloes Nederhand
Marloes Nederhand
Coversity: Moving towards a co-creating university
Lees over het project
Gera Noordzij
Learning 21st-century skills requires 21st-century teaching: Advancing a horizontal learning into the skills curriculum at EUC
Lees over het project
Gijsbert Oonk
Utopia for Beginners: Teaching Global Challenges through Local Cases
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Michaela Schippers
The effect of goal-setting and other interventions on study success: Comparing the (combined) effect of different interventions at RSM and EUR
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Sabine Severiens
An induction programme for Early Career Academics
Lees over het project
Mélodine Sommier, Yijing Wang en Ana Vasques
Empowering students through interdisciplinary and intercultural education on sustainable development
Lees over het project
Maciej Szymanowski
Maciej Szymanowski
Adaptive Personalised Education Pilot
Lees over het project
Margot van Wermeskerken
Margot van Wermeskerken
Ask me and I will learn? Effects of quizzes on student learning and self-regulated learning when studying instructional videos
Lees over het project
Laura Zwaan
Laura Zwaan
The Art of Seeing! Does looking at art help to avoid cognitive bias in decision making?
Lees over het project

CLI Fellows 2018 (HOKA)

De volgende academici zijn in 2018 CLI fellow geworden. Lees meer over hun achtergrond en met welk project zij zich de komende jaren gaan bezighouden.

Miniatuurvoorbeeld
Martine Baars
Ace your self-study app
Lees over het project
Ed van Beeck
Educating physicians with sociomedical competence
Lees over het project
Delia Dumitrica en Jason Pridmore
Improving Student Knowledge and Skills in Qualitative Data Analysis via Blended Education
Lees over het project
Portrait of Aleid Fokkema
Aleid Fokkema
Developing a Portfolio tool for future oriented soft skills
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Joep Hofhuis
Measuring and Improving Students’ Intercultural Competences
Lees over het project
Marieke Meeuwisse
The interplay between students and the curricula of the course programmes
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Floor van Rosse
Lees over het project
Karen Stegers-Jager
Selection for medical school: more than just excellence
Lees over het project
Miniatuurvoorbeeld
Andrea Woltman
Influence of admission and assessment policy on academic performance and well-being of students
Lees over het project

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen