Erasmus Q-Intelligence in Quotes

• Erasmus Q-Intelligence benut haar wetenschappelijke kennis om complexe bedrijfseconomische- en maatschappelijke vraagstukken te beantwoorden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van intelligente data-analyses en modellen en technieken uit de econometrie en operations research. De uitkomsten maken het mogelijk om verantwoorde en onderbouwde beslissingen te nemen.
  • Erasmus Q-Intelligence is een wetenschappelijke kweekvijver. Ons team bestaat grotendeels uit medewerkers van het Erasmus Econometrisch Instituut. Wij ondersteunen en stimuleren hun wetenschappelijke activiteiten en publicaties die in het verlengde liggen van de onderzoeken die Erasmus Q-Intelligence in opdracht verricht.
  • Erasmus Q-Intelligence is een betrokken partner die waarde hecht aan gezamenlijkheid. Wij nemen de tijd om samen met u de vraag, het daarop aansluitende onderzoek en de uitkomst gedegen af te stemmen. De taal van econometristen is niet altijd eenvoudig. Uw aanspreekpunt verstaat dan ook de kunst om de brug te slaan tussen uw praktijk en de wetenschap en maakt complexe materie begrijpelijk en toepasbaar in de dagelijkse praktijk van uw organisatie.
  • Erasmus Q-Intelligence levert grote én kleine organisaties oplossingen voor (big) data gerelateerde vraagstukken. In de vorm van advies en onderwijs. Onze kennis is gebaseerd op meer dan 60 jaar aan wetenschappelijk onderzoek op het gebied van econometrie, data science en business analytics. Dit stelt ons in staat industrie-leidende diensten te bieden die bijdragen aan het verbeteren en ontwikkelen van proces-, beleids- en organisatiestrategieën.
  • Erasmus Q-Intelligence onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam en verbonden met het Econometrisch Instituut van de Erasmus School of Economics.

Lees meer over:

• Professional Education bij EQI

Zelf professioneel aan de slag met Data Analytics? Volg een opleiding bij Erasmus Q-Intelligence aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
    Campus Woudestein Erasmus Universiteit
  • Analytics & Advisory

De data analisten van Erasmus Q-Intelligence adviseren u over de mogelijkheden van data analytics, big data en kunstmatige intelligentie.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?