Een heroverweging van het hoger onderwijs voor de ecologische crisis

Presentator
woensdag 11 sep 2019, 11:00 - 13:00
Education Lab
Meld je aan Voeg toe aan agenda

Tijdens deze interactieve sessie onderzoek je je overtuigingen, houding en gedrag ten opzichte van de ontwikkelende duurzaamheidscrisis in het licht van je ervaring als EUR student of docent.

Dr. Ginie Servant-Miklos zal als facilitator van de workshop de reflecties van de deelnemers verbinden met een aantal van haar recente bevindingen op het gebied van identiteit, duurzaamheid en leren in het hoger onderwijs. Deelnemers wordt gevraagt hierop verder te bouwen en om creatieve, actiegedreven oplossingen te bedenken om de EUR meer ecologisch relevant en impactvol te maken. En om EUR studenten te helpen met het voorbereiden op een toekomst gekenmerkt door ecologische uitdagingen.

Deze sessie is bedoeld voor EUR studenten, docenten en geïnteresseerde ondersteunende staff. De voertaal is Engels. Je meldt je aan door een gratis ticket te reserveren in onze ticketshop!

• CLI Sustainability Month

In de maand september worden er in het Education Lab verschillende bijeenkomsten georganiseerd rondom het thema duurzaamheid. Bekijk onze eventkalender voor het overzicht. Je herkent de sessies aan het duurzaamheidslogo in de afbeelding.