Inspiration session Feedback Fruits: Introductie

vrijdag 16 sep 2022, 10:00 - 11:00

Online via Zoom

Voeg toe aan agenda

Wil je meer leren over FeedbackFruits en hoe je deze tools inzet? In deze sessie een algemene toolsuite introductie en inleiding van (Peer) Feedback en interactief studiemateriaal.

Wat is FeedbackFruits?

FeedbackFruits LMS-geïntegreerde toolsuite is een alles-in-één oplossing om de betrokkenheid en samenwerking van studenten in elke leeromgeving te vergroten. Deze tools stellen docenten en leerlingen in staat om synchrone en asynchrone leerervaringen te creëren voor elke behoefte.

Inleiding tot tools voor (Peer) Feedback en interactief studiemateriaal

Leer meer over de verschillende gebruiksvriendelijke tools die je kunt gebruiken om de betrokkenheid en interactie in cursussen te vergroten, met name om het proces van peer-reviewing eenvoudig en effectief te maken.

Allereerst zal de volledige toolsuite kort worden toegelicht, waarna we meer zullen focussen op het schetsen van een beeld met betrekking tot de mogelijke implementatie van de tools aansluitend bij de leerdoelen van het vak, en hoe FeedbackFruits binnen Canvas is geïntegreerd

• (Peer) Feedback: creëer gestructureerde, gestroomlijnde feedbackactiviteiten van peers en docenten in minder tijd, met meer betrokkenheid.
  • Interactief studiemateriaal: de actieve consumptie van studiemateriaal door studenten (artikelen, video's, audio en presentaties) verbeteren.

We hopen jullie daar te zien!

Schrijf je hier in