Inspiration session Feedback Fruits: Het faciliteren van (peer) feedback

Engels

Online via Zoom

Voeg toe aan agenda

Leer in deze interactieve workshop meer over de vier (peer) feedback tools van FeedbackFruits. Je krijgt een demo te zien van hoe de tools werken voor zowel studenten als docenten.

Wat is FeedbackFruits?

FeedbackFruits LMS-geïntegreerde toolsuite is een alles-in-één oplossing om de betrokkenheid en samenwerking van studenten in elke leeromgeving te vergroten. Deze tools stellen docenten en leerlingen in staat om synchrone en asynchrone leerervaringen te creëren voor elke behoefte.

Het faciliteren van (peer) feedback

In deze sessie wordt een introductie gegeven van de vier (peer) feedback tools, waarmee het mogelijk is voor studenten om feedback te geven aan elkaar of feedback te krijgen van de docent op hun werk of vaardigheden. Binnen FeedbackFruits leveren studenten hun werk in, krijgen ze feedback en reflecteren ze hierop. De docent krijgt inzicht in alle gegeven feedback en de voortgang van studenten.

• Peer Review: Laat studenten op een efficiënte en effectieve manier feedback geven aan hun medestudenten, om zo te leren van elkaar.
  • Group Member Evaluation: Krijg meer inzicht in de groepsdynamiek en verbeter de samenwerking in projectgroepjes door studenten feedback te laten op de samenwerkingsvaardigheden van hun groepsgenoten.
  • Assignment Review: Geef (in-line) feedback op het werk van studenten (bijvoorbeeld op documenten en video’s) .
  • Skill Review: Geef feedback op de vaardigheden van studenten die ze demonstreren tijdens een college of mondeling, bijvoorbeeld tijdens een presentatie.

Tijdens deze interactieve workshop krijg je een demo te zien van hoe de tools werken voor zowel studenten als docenten en heb je de mogelijkheid om zelf als student te ervaren hoe Peer Review werkt. Uiteraard zal er ook genoeg tijd zijn om in te gaan op jullie vragen.

We hopen jullie daar te zien!

Schrijf je hier in