Mastering the Art of Online Education

An evaluation of the fully online master Psychology of the Digital Media (PDM)
dinsdag 20 jun 2023, 12:00 - 13:00
Gesproken taal
Education Lab
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Person working in front of a laptop
Alexander Santos Lima

Geniet van een lunch, terwijl je meer hoort over de interessante innovaties die plaatsvinden aan de Erasmus Universiteit. Tijdens dit CLI Network Event vertellen Gabrielle Martins van Jaarsveld, Romy van Leeuwen en Sanne van Weeghel je alles over de volledig online master Psychology of the Digital Media.

De online master Psychology of the Digital Media (PDM) is de eerste volledig online master aan Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR). De master startte twee jaar geleden met als doel zoveel mogelijk online te doen, en dat bleek ook echt nodig vanwege de pandemie. Na de pandemie is de master met hulp van de Community for Learning and Innovation (CLI) verder gegaan als online by design masterprogramma.

Dit studiejaar heeft Gabrielle Martins van Jaarsveld, docent binnen het PDM-programma, samen met Romy van Leeuwen en Sanne van Weeghel, twee didactisch adviseurs, een evaluatie uitgevoerd onder de docenten, studenten en ondersteunend personeel die aan dit programma deelnemen of werken. In deze CLI Network Lunch worden de uitkomsten van deze evaluatie, die resulteerde in een infographic met praktische met tips en tricks voor docenten en een evaluatieverslag, gepresenteerd.

Meld je aan!

I am Bevat verplichte velden
Do you have any dietary restrictions? Bevat verplichte velden
Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.

Sprekers

• Gabrielle Martins van Jaarsveld is een PhD kandidaat op het onderwerp Learning Analytics. Met een achtergrond in onderwijspsychologie voert Gabrielle momenteel haar onderzoek uit bij ESSB, waar ze zich richt op de implementatie van technologische oplossingen om studenten te ondersteunen in online en blended leeromgevingen. Gabrielle is ook een ErasmusU Online fellow en werkt aan de ondersteuning en evaluatie van het PDM-programma.

• Romy van Leeuwen werkt als onderwijsadviseur, docenttrainer en onderzoeker bij Risbo, EUR. Zij heeft een achtergrond in onderwijspsychologie. Als onderwijsadviseur is Romy betrokken bij de ontwikkeling van (online) onderwijs aan de EUR in verschillende fasen van het proces (ontwerp, oplevering, evaluatie). Ze ondersteunt en adviseert docenten van de universiteit bij verschillende didactische aspecten van het onderwijs, van het formuleren van vakdoelstellingen en lesactiviteiten tot het maken van beoordelingsmethoden en het evalueren van vakken.

• Sanne van Weeghel werkt als onderwijsadviseur en docententrainer bij Risbo. Ze verzorgt de BKO en andere didactische trainingen. Maar met haar achtergrond in onderwijswetenschappen en technologie heeft ze een bijzondere interesse voor het nadenken over het ontwerpen en leveren van effectief online of blended leren. Vanwege deze interesse is zij als onderwijsadviseur betrokken bij het Erasmus University Online project en helpt zij de docenten met het ontwerpen van een online vak.

Datum: dinsdag 20 juni
Tijd: 12:00 - 13:00 (inloop vanaf 11:45)
Locatie: Erasmus Education Lab
Toegang: gratis (inclusief lunch!)

Georganiseerd door de Community for Learning & Innovation