Adaptive Personalised Education Pilot

CLI Fellowship van Maciej Szymanowski
Maciej Szymanowski

De Community for Learning & Innovation (CLI) geeft docenten van Erasmus University Rotterdam (EUR) de mogelijkheid tot het aanvragen van een fellowship. Met dit fellowship onderzoeken zij onderwijsinnovatie, of voeren zij een onderwijsproject uit.
Op deze pagina lees je meer over het CLI Fellowship van Maciej Szymanowski (RSM) over adaptief gepersonaliseerd onderwijs.

Het doel van dit project was om de basis te leggen voor data gedreven, gepersonaliseerd adaptief onderwijs aan de EUR. Hierbij bouwden ze voort op grensverleggend academisch onderzoek en maakte ze gebruik van de nieuwste faciliterende technologieën. Ze ontwikkelden een pilot toepassing van adaptief onderwijs en een prototype van een online platform dat learning analytics biedt aan studenten en docenten.

Onderzoeker
Associate professor at the Department of Marketing Management (RSM).