ErasmusU_Online: online sociaal platform

students studying behind laptop at location Erasmus University College

ErasmusU_Online ondersteunt EUR-faculteiten bij het opzetten van geaccrediteerde online (pre)masterprogramma’s.

Om het online onderwijs even succesvol te maken als het on-campus onderwijs moeten studenten de mogelijkheid krijgen om binnen hun online onderwijs sociale connecties te maken. Om dat te realiseren werkt ErasmusU_Online aan een online sociaal platform.

Het project bevindt zich nu in de conceptfase, waarbij studenten en docenten betrokken worden via interactieve workshops. Zo kunnen zij, als eindgebruikers, meedenken over de gewenste en noodzakelijke functionaliteiten van het platform. Het nieuwe platform wordt in juli 2022 gelanceerd.

Alle ideeën voor het platform zijn welkom! Doe mee aan de interactieve workshops op 8, 18 & 29 oktober of 8 november en meld je aan bij Linda de Bont.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen van ErasmusU_Online.

Community for Learning & Innovation: www.eur.nl/CLI of cli@eur.nl