Personal and Professional Development of Students: Academic and work trajectories of ACPA- and premaster students in Pedagogical Sciences

CLI Fellowship van Lonneke de Meijer
Picture: Dr. Lonneke de Meijer

De Community for Learning & Innovation (CLI) geeft docenten van Erasmus University Rotterdam (EUR) de mogelijkheid tot het aanvragen van een fellowship. Met dit fellowship onderzoeken zij onderwijsinnovatie, of voeren zij een onderwijsproject uit.
Op deze pagina lees je meer over het CLI Fellowship van Lonneke de Meijer (ESSB) over de persoonlijke en professionele ontwikkeling van ACPA-studenten en pre-masterstudenten pedagogische wetenschappen.

Bij DPECS bieden we een ACPA- en een pre-mastertraject aan voor die studenten die hun kennis en vaardigheden willen ontwikkelen en hun positie op de stedelijke cultureel gediversifieerde arbeidsmarkt willen versterken. Wij weten echter heel weinig of onze ACPA- en pre-masterstudenten hun werk kunnen verrijken. Daarnaast hebben wij zeer beperkt inzicht in de vraag of het stedelijk cultureel diverse educatieve en pedagogische werkveld baat heeft bij de kennis en vaardigheden die onze ACPA- en pre-masterstudenten verwerven. Door middel van het volgen van onze ACPA- en pre-masterstudenten en alumni voor en tijdens de inschrijving en na het afstuderen, proberen we hier meer licht op te werpen en een systeem te creëren van continue monitoring en evaluatie van de ACPA- en pre-mastercurricula.

Onderzoeker