Seeing it all fit together: Helping students develop a coherent vision of their Future Work Selves

CLI Fellowship van Julija Mell
Julija Mell

De Community for Learning & Innovation (CLI) geeft docenten van Erasmus University Rotterdam (EUR) de mogelijkheid tot het aanvragen van een fellowship. Met dit fellowship onderzoeken zij onderwijsinnovatie, of voeren zij een onderwijsproject uit.
Op deze pagina lees je meer over het CLI Fellowship van Julija Mell (RSM) over het ontwikkelen van een evidence-based interventie om studenten te helpen een meer coherente visie op hun toekomstige werk zelf te ontwikkelen.

Self-regulation skills - doelen kunnen stellen, gemotiveerd blijven om die doelen na te streven en zo nodig van richting veranderen - zijn belangrijke vaardigheden die studenten tijdens hun studie moeten ontwikkelen. Een belangrijke basis hiervoor is een duidelijke en coherente visie op wie ze in de toekomst willen zijn - hun toekomstige werkelf.

Dit CLI Fellowship ontwikkelt een evidence-based interventie om studenten te helpen een meer coherente visie op hun toekomstige werk zelf te ontwikkelen.

Onderzoeker
Julija Mell is universitair hoofddocent Organisational Behaviour bij de afdeling Organisation and Personnel Management van de Rotterdam School of Management. Ze is Academic Director van de Cologne-Rotterdam Executive MBA. Ze promoveerde in 2015 in Organizational Behavior aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en haar Diploma Psychologie in 2010 aan de Humboldt Universiteit Berlijn, Duitsland.