TeachEUR Summerfestival

dinsdag 4 jul 2023, 09:30 - 13:30
Gesproken taal
Education Lab
Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Ben je op zoek naar ondersteuning bij het toevoegen van meer interactiviteit aan je college? Of heb je een vraag over een werkvorm van TeachEUR? In verschillende workshops en tijdsblokken bespreken we hoe je kleine groepen (09:30-10:30) en grote groepen (11:30-12:30) kunt activeren, en kun je individuele ondersteuning krijgen (10:30-11:30 & 12:30-13:30).

Je kunt je per onderdeel aanmelden, maar je mag je natuurlijk ook voor meerdere (of zelfs alle) onderdelen aanmelden.

09:30 - 10:30

Kleine groepen (5-30 studenten) activeren

Wil je weten hoe je kleine groepen studenten (ongeveer 5-30 studenten) op een boeiende en effectieve manier les kunt geven? En wil je leren welke activiteiten je wanneer en met welk doel kunt gebruiken? Of wil je inspiratie opdoen met nieuwe activiteiten? Schrijf je dan in voor deze 1 uur durende workshop waarin we bespreken waarom je leerlingen moet activeren, hoe je dit kunt doen met behulp van TeachEUR werkvormen.

10:30 - 11:30

Kom langs, pak een kop koffie en bespreek je vragen over werkvormen met een onderwijsadviseur

Wil je de mogelijkheden om werkvormen te gebruiken in je onderwijs bespreken, of wil je problemen met het gebruik of de implementatie van werkvormen oplossen? In dit tijdsblok helpen onderwijsadviseurs je met je vragen, problemen of zijn ze beschikbaar voor gewoon een praatje. Kom langs, geniet van een kopje koffie en bespreek je vragen of problemen, of laat je inspireren!

Je kunt op elk moment in het tijdvak binnenlopen om je vragen te bespreken, maar meld je wel aan zodat we een adviseur beschikbaar hebben voor je!

11:30 - 12:30

Hoe activeer je grote groepen (50- 2500 studenten)

Wil je weten hoe je grote groepen studenten (ongeveer 50-2500 studenten) op een boeiende en effectieve manier les kunt geven? En wil je leren welke activiteiten je wanneer en met welk doel kunt gebruiken? Of wil je inspiratie opdoen voor nieuwe activiteiten? Schrijf je dan in voor deze 1 uur durende workshop waarin we bespreken waarom je leerlingen zou moeten activeren, en hoe je dit kunt doen met behulp van werkvormen van TeachEUR.

12:30 - 13:30

Kom langs, neem lunch en bespreek je vragen over werkvormen met een onderwijsadviseur

Wil je de mogelijkheden om werkvormen te gebruiken in je onderwijs bespreken, of wil je problemen met het gebruik of de implementatie van werkvormen oplossen? In dit tijdsblok helpen onderwijsadviseurs je met je vragen, problemen of zijn ze beschikbaar voor gewoon een praatje. Kom langs, pak lunch en bespreek je vragen of problemen, of laat je inspireren!

Datum: dinsdag 4 juli
Tijd: tussen 9:30 - 13:30
Locatie: Erasmus Education Lab
Meld je hier aan!

Georganiseerd door de Community for Learning & Innovation en Risbo. TeachEUR Summerfestival maakt onderdeel uit van het MicroLab Summerfestival 2023.