Cultuur & Communicatie

vrijdag 24 mei 2019, 13:30 - 16:30
Gesproken taal
Nederlands
Meld u aan! Voeg toe aan agenda

In dit college start dr. Adriaan Olsthoorn met het kunnen herkennen en analyseren van verschillende bedrijfsculturen. Vervolgens wordt de nadruk gelegd op communicatiestijlen, -modellen en -onderzoek binnen organisaties. Het gaat hierbij uiteindelijk om de organisatie van de communicatie gericht op het beïnvloeden van de beeld- en meningsvorming van stakeholder-groepen en daarmee op het bereiken van de doelstellingen van de organisatie.

Adriaan Olsthoorn is zelfstandig managementconsultant en onderzoeker voor onder andere opdrachtgevers in het onderwijs. Als kerndocent en ontwikkelaar is hij verbonden aan diverse business schools en universitaire instellingen.

PE-uren

• PE-uren: 3 uur.
    ESAA is als onderwijsinstelling erkend door het NBA en is daardoor gerechtigd PE-uren toe te kennen aan onderwijsactiviteiten.

E: esaa-auditing@ese.eur.nl
T: 010 - 408 22 17