Verdieping

Haal meer uit data

Erasmus Q-Intelligence start samenwerking met Xpector

Xpector levert software voor capaciteitsplanning. Hun planprogramma’s Xpect en Xpose sluiten, via alle gangbare ERP systemen, naadloos aan op FCast™, de voorspelsoftware van Erasmus Q-Intelligence. FCast™ vormt de basis voor planning, inkoop en productie en stelt bedrijven in staat nee-verkopen en verspilling tegen te gaan. De productievoorstellen, gegenereerd met Fcast™, kunnen met behulp van Xpect en Xpose gemakkelijk ingepland worden.

Xpect en Xpose leveren planners een forse tijdsbesparing op, stellen hen in staat knelpunten vroegtijdig te detecteren en bieden real-time inzicht in de lopende productie. Door samen te werken met Xpector kunnen wij het plannings- en productieproces voor onze opdrachtgevers efficiënter maken, zowel qua kosten (o.a. vermindering benodigde voorraden) als qua benodigde mensinzet (efficiency winst). Wilt u alvast een voorproefje? Bekijk dan de demo van FCast™.

Lees meer over:

• Analytics & Advisory

De data analisten van Erasmus Q-Intelligence adviseren u over de mogelijkheden van data analytics, big data en kunstmatige intelligentie.
  • Professional Education bij EQI

Zelf professioneel aan de slag met Data Analytics? Volg een opleiding bij Erasmus Q-Intelligence aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
    Campus Woudestein Erasmus Universiteit

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?