Zorgvuldig moreel oordelen 8 maart 2019 (3 PE)

vrijdag 8 mrt 2019, 09:30 - 13:30
Campus Woudestein
Meld u aan! Voeg toe aan agenda

De module ‘Ethics & Integrity’ maakt onderdeel uit van onze post-master opleiding Internal Auditing & Advisory. In deze module van vier colleges wordt aandacht besteed aan ethiek in beroep en organisatie door na te denken over (gedrags)codes, integriteit en het managen van loyaliteiten, belangen en verantwoordelijkheden.

Het college ‘zorgvuldig moreel oordelen’ stellen we open voor belangstellenden. Dit college is vooral relevant voor degenen met een CIA, CRMA, CCSA, CGAP, CFSA, CPEA, CPSA of QIA kwalificatie. Het IIA Inc verlangt van hen jaarlijks twee PE-uren op het gebied van ethiek. Het college ‘zorgvuldig moreel oordelen’ is zeer geschikt om daar invulling aan te geven.

Voorafgaand aan het college dienen de deelnemers de Code of Ethics en een artikel over het omgaan met dilemma’s door te nemen. Daarnaast bereidt de deelnemer een praktijkdilemma voor en neemt dit uitgewerkt op 1 A4-tje mee. Het artikel, een URL naar de Code of Ethics en de opdrachtomschrijving krijgt u vooraf toegestuurd.

Meld u aan!

Kosten: €180 en er worden 3 PE toegekend.
Docent: mr. Robert O. Vos.
Locatie: Erasmus Universiteit Rotterdam

• PE-uren: ESAA is als onderwijsinstelling erkend door het NBA en is daardoor gerechtigd PE-uren toe te kennen aan onderwijsactiviteiten. Het aantal PE-uren voor "Zorgvuldig moreel oordelen" op 8 maart 2019 bedraagt 3 uren.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de Program Coordinator:

Naam:               Miranda Snel Gortemaker

Postadres:       Erasmus School of Accounting & Assurance