In de afgelopen jaren heeft IBCoM zich bewezen als een goed gevestigd programma dat zijn afgestudeerden de beste kansen biedt op de arbeidsmarkt. Afgestudeerden van het IBCoM-programma hebben een breed scala aan mogelijkheden. Dankzij de brede opleiding die ze krijgen tijdens hun drie jaar durende studie, hebben studenten vaardigheden en kennis opgedaan om in een grote verscheidenheid aan vakgebieden te werken.
Onze studenten belanden in functies als PR-managers, media-analisten, communicatieadviseurs, academici, marketeers, beleidsmakers, journalisten, merkmanagers, redacteuren, persvoorlichters en meer. Ze vinden banen bij organisaties zoals Google, Ralph Lauren, Comedy Central, Shell, Unilever, het Ministerie van Buitenlandse Zaken en Unicef.
Carrièreperspectieven
De reden waarom onze alumni goed voorbereid zijn op de wereldwijde arbeidsmarkt is de internationale omgeving die IBCoM aanbiedt aan haar studenten. Niet alleen onze studentenpopulatie, maar ook ons personeel bestaat uit mensen met verschillende nationaliteiten. Door de opgenomen stage biedt het IBCoM-programma studenten de mogelijkheid om af te studeren met werkervaring al op hun cv.