Afspraak maken

Two people watching video on laptop

Let op! Voor inhoudelijke vragen over je studie en andere studie-gerelateerde vragen kun je terecht bij de studieadviseur. Denk hierbij aan vragen als: het niet kunnen halen van deadlines, studieprogramma’s, vrijstellingen, tentamens etc.

Hieronder kun je een afspraak maken met een studentendecaan op een door jou gewenst tijdstip. Er zijn drie soorten afspraaktypes. Per afspraaktype kun je kiezen voor een online en campus afspraak. Met uitzondering van het EMC afspraaktype: deze afspraken zijn alleen online mogelijk.

1) Het afspraaktype ‘All Students – Student Counsellor Woudestein’ is bedoeld voor alle studenten (online en op campus mogelijk).
2) Het afspraaktype ‘Online: Studentendecaan EMC / Student Counsellor EMC’  is specifiek bedoeld voor Geneeskunde studenten en Erasmus MC Research Master studenten.
3) Het afspraaktype 'Student Counsellor – Studying with functional impairment’  is voor alle studenten die vragen hebben over studeren met een functiebeperking (online en op campus mogelijk).

Let op! Gebruik bij het maken van een afspraak je correcte studenten-e-mail (@student.eur.nl).