29.01 | Wetenschapscafé met Arnold Bakker

maandag 29 jan 2018, 19:30 - 22:00

Bistro Bar Binnenrotte, Hoogstraat 110, Rotterdam

Voeg toe aan agenda

Op maandag 29 januari vindt het Wetenschapscafé 'Werkplezier: een goed voornemen' plaats. De lezing wordt gegeven door prof.dr. Arnold Bakker (DPECS).

Nieuw jaar, nieuwe start! Januari is het moment van het jaar waarop iedereen van start gaat met zijn of haar goede voornemens. Naast alle voornemens gericht op gezondheid heb je waarschijnlijk ook voornemens voor op je werk. Wellicht wil je je beter kunnen focussen, privé en werk beter in evenwicht houden of misschien wil je gewoonweg meer plezier in je werk beleven. Maar hoe doe je dat precies? Hoe kan je gemotiveerd raken en blijven? En wat zijn de valkuilen die je weer in oude patronen laten vallen en hoe kun je deze vermijden?

Over Arnold Bakker

Arnold Bakker is hoofd van het Erasmus Center of Excellence for Positive Organizational Psychology. In zijn onderzoek ligt de focus op positief organisatiegedrag en bevlogenheid, maar ook op geluk in het werk. Hij is 1 van de bedenkers van de Job Demands – Resources theorie die wereldwijd wordt gebruikt in onderzoek en in de praktijk om werkomstandigheden te verbeteren en welbevinden en prestaties te bevorderen.

Kijk voor meer informative op www.wetenschapscafe.nl

Locatie: Bistro Bar Binnenrotte, Hoogstraat 110
Tijd: 19.30
Toegang gratis