Duurzaamheid in Onderwijs

Polak Building
Voeg toe aan agenda
duurzaamheid in onderwijs

Hoe kunnen we duurzaamheid integreren in ons onderwijsportfolio? Tijdens dit open space evenement wordt u uitgenodigd om bij te dragen aan onze plannen door uw ervaringen, suggesties en ideeën te delen. Uw inbreng wordt zeer gewaardeerd en is essentieel voor het definitieve plan van de werkgroep.

De interfacultaire werkgroep Sustainability in Education at EUR (SEE) zal haar ideeën, visie and best practices delen over wat duurzaamheid in het onderwijs inhoudt voor studenten, docenten en professional services. Na deze presentatie kunt u deelnemen aan open, interactieve discussies over het integreren van duurzaamheid in het onderwijs. Rector Magnificus Prof. Rutger Engels zal aanwezig zijn om dit evenement te openen.

Dit is jouw kans om bij te dragen aan het ontwikkelen van een duurzaam, impactvol en interdisciplinair curriculum!

14.45-15.00 uur: Inloop
15.00-15.05 uur: Openingswoord door rector magnificus prof. dr. Rutger Engels
15.05-15.30 uur: Presentatie van en discussie over de werkvisie en aanpak van de interfacultaire werkgroep door Prof. Derk Loorbach
15.30-16.30 uur: Open Space: interactieve discussies met alle deelnemers over verschillende werkthema’s
16.30-17.00 uur: Samenvatting en conclusie door prof.dr. Derk Loorbach.

De werkgroep Sustainability in Education at EUR

• Prof. Derk Loorbach (ESSB/voorzitter)
  • Prof. Alessandra Arcuri (ESL)
  • Dr. Ana Vasques (EUC)