85hr Student Film Project | The Results

The Results
donderdag 1 nov 2018, 20:00 - 22:00
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Publiek in de bioscoop

Een zin, een voorwerp, een personage en 85 uur. Studententeams kregen op donderdagavond 25 oktober de ingrediënten voor hun films en hadden toen 85 uur de tijd om de film te schrijven, filmen, monteren en weer in te leveren. Is het de teams gelukt om prachtige films aan te leveren? Kom het zien en ze supporten. Je stemt ook mee voor de publiekswinnaar.

Donderdagavond 21.00u kregen de teams drie ingrediënten: een zin, een voorwerp en een personage. Deze elementen moesten zij verwerken in een korte film, met een speelduur van maximaal 8 minuten. Afgelopen maandagochtend, 9.00u. (85 uur later ivm wintertijd) moest de film ingeleverd zijn bij de organisatie om verzekerd te zijn van deelname.

Vanavond worden alle ingeleverde filmpjes voor publiek vertoond en een winnaar gekozen door een vakjury en jullie het publiek.

Datum: donderdag 1 november
Tijd: 20.00-22.00 uur Inloop: 19.30u
Locatie: Theater, Erasmus Paviljoen

Toegang is gratis, reserveren van een kaartje aanbevolen.

Georganiseerd door Studium Generale.