Consortium tour FeedbackFruits (met lunch)

maandag 28 jan 2019, 12:00 - 14:00
Type
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Education Lab
Meld je aan Voeg toe aan agenda

Een van de gastsprekers is Chie Adachi van Deakin University in Melbourne. Deakin University is de meest innovatieve universiteit binnen Australie. Daarnaast worden alle sessies opgenomen en gedeeld met andere partners die er niet in persoon bij kunnen zijn zoals, MITx, Hult International Business School en Texas Tech University. Hiermee hopen wij de internationalisering van de Onderwijs Doetank een mooie start te geven, samen met jullie.

Graag horen wij ook van jullie of er bepaalde punten zijn waar we de focus op kunnen leggen tijdens deze sessie en wij aan de agenda kunnen toevoegen.

Wilco te Winkel (EUR) en Annika Borgstede (FeedbackFruits)

Meld je aan door te e-mailen naar cli@eur.nl.