Developing a Virtual Teaching Assistant at RSM

Gesproken taal
Education Lab
Aanmelden Voeg toe aan agenda

Tijdens de CLI Network Events geniet je van een gratis lunch, terwijl je meer hoort over de interessante innovaties die plaatsvinden op de Erasmus Universiteit. Deze keer zal Marijn van den Doel je alles vertellen over de Virtual Teaching Assistant (VTA) die momenteel bij RSM wordt ontwikkeld.

RSM heeft de ambitie om de leerervaring van studenten verder te personaliseren en extra studentenbegeleiding te bieden. Om deze ambitie te realiseren werken ze aan de ontwikkeling van een AI-powered Virtual Teaching Assistant (VTA).

Tijdens dit network event deelt Marijn inzichten in het ontwikkelingsproces tot nu toe en belicht hij de lessons learned. Tot slot bespreekt hij de verdere ontwikkelingsstappen in detail.

Over de spreker

Marijn van den Doel werkt sinds het begin van 2017 als Learning Innovation Consultant bij Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM). Naast het ontwikkelen van de Virtual Teaching Assistant, werkt Marijn op dit moment aan het introduceren van competency-based learning en programmatic assesment in verschillende RSM MSc programma’s.

Meld je aan

I am Bevat verplichte velden
Do you have any dietary restrictions? Bevat verplichte velden

Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.

CAPTCHA

Datum: donderdag 8 december
Tijd: 12:00 - 13:00 (inloop vanaf 11:45)
Locatie: Erasmus Education Lab
Toegang: gratis (inclusief lunch!)

Georganiseerd door de Community for Learning & Innovation