Erasmus MC Summerschool 2024

Aanmelding is gesloten

Voeg toe aan agenda
Erasmus MC Summerschool

"Verlies je hart in het Erasmus MC"

• Ga jij dit jaar 5 vwo succesvol afronden?
  • Wil je ontdekken of Geneeskunde bij jou past?
  • Dan ben je van harte welkom op de Erasmus MC Summerschool!

Vijf dagen meelopen

Deze meeloopweek wordt één keer per jaar georganiseerd om studenten in spé te laten ervaren hoe het is om Geneeskunde te studeren in Rotterdam. Het programma is samengesteld voor studenten die 5 VWO (of vergelijkbaar) succesvol hebben afgerond en interesse hebben om Geneeskunde te studeren. Wanneer je alle vijf dagen van de Summerschool aanwezig bent geweest en hebt afgerond, ontvang je een certificaat.

Wat ga je doen?

Om een indruk te krijgen van hoe het is om Geneeskunde te studeren in Rotterdam volg je tijdens de Summerschool verscheidene colleges en vaardigheidslessen. Je verdiept je in de wondere wereld van het menselijk lichaam. Naast de colleges en lessen ga je er ook op uit met je medestudenten om de stad te leren kennen, en een opdracht te maken die je aan het einde van de week zal presenteren.

Wanneer?

De Erasmus MC Summerschool zal dit jaar in de meivakantie plaatsvinden van 29 april t/m 3 mei 2024. Er zijn geen kosten verbonden aan je deelname maar we gaan er wel van uit dat je de gehele week aanwezig kunt zijn van ongeveer 9h tot 16h. Aanmelden kan vanaf 19 februari om 10 uur  t/m 3 maart 2023. Er is plek voor maximaal 180 leerlingen. Mochten er meer aanmeldingen zijn dan zijn wij genoodzaakt te loten. Iedereen zal dan binnen enkele weken horen of hij/zij dan kan deelnemen.

Vragen?

Heb je nog vragen, laat het ons even weten en stuur een berichtje naar summerschool@erasmusmc.nl of volg ons op instagram (@emc_summerschool)

Data: Van maandag 29 april tot en met vrijdag 3 mei 2024.
Aanmelding: LET OP:DEELNAME AAN DEZE BIJEENKOMST IS UITSLUITEND MOGELIJK NA AANMELDING (tussen 19 februari en 3 maart) VIA INTERNET.
Bij deelname moet je alle dagen aanwezig zijn om een certificaat te ontvangen.