GEANNULEERD - LDE CEL Innovation Room #15: CLASH – Het ontwikkelen van een Learning Analytics cultuur

vrijdag 20 mrt 2020, 12:00 - 17:00

TU Delft Teaching Lab

Voeg toe aan agenda

Learning Analytics (LA) is een van de snelst ontwikkelende velden van het afgelopen decennium. LA in zijn authentieke context is meer dan een technische uitdaging. Het is eerder een web van cognitieve, sociale, organisatorische en politieke uitdagingen (Buckingham Shum, Ferguson & Martinez-Maldonado, 2019).

Organisaties hebben hun eigen cultuur van levende onderwijsprocessen en daarom moeten ondersteunende processen hierop worden aangepast. Docenten hebben hun eigen interpretaties van de prestaties van studenten en overwegen verschillende indicatoren voor studentfeedback en coaching.

Innovation Room # 15 heeft een aantal van de meest geavanceerde denkers van Learning Analytics en biedt de mogelijkheid om een eerste schets van een LA-cultuur voor uw eigen organisatie te ontwikkelen.

Voor meer info kijk je op onze website.