Meeloopdag Filosofie

donderdag 2 mei 2024, 10:45 - 14:45
Type
Meeloopdag
Ik wil mij aanmelden! Voeg toe aan agenda

Tijdens een Meeloopdag Filosofie loop je samen met een groepje andere studiekiezers een dag mee met een student. Je volgt een werkcollege en sluit aan bij een hoorcollege van een vak uit het eerste jaar van deze bacheloropleiding. Natuurlijk maak je ook kennis met de campus en is er ruimte om met studenten en docenten van gedachten te wisselen. Zo kom je te weten of de bacheloropleiding Filosofie in Rotterdam voor jou de goede keuze is.

Studeer je al en lijkt het je leuk om je Filosofie als tweede bachelor te volgen? Sluit dan aan bij de Meeloopdag Philosophy of a Specific Discipline op 30 april!

Het programma van de meeloopdag:

• Ontvangst
  • Welkom en inleiding
  • Campustour
  • Eten (Koffie en thee, fruit en broodjes worden verzorgd)
  • Hoorcollege
  • Afsluiting

Let op: voor iedere Meeloopdag kan zich een maximum aantal deelnemers aanmelden. Als het maximum aantal deelnemers is bereikt, staat het formulier nog even online zodat je je kunt aanmelden voor de reservelijst. Zodra er een plek voor je vrijkomt, wordt er contact met je opgenomen. Als het formulier niet zichtbaar is, is de reservelijst helaas vol en kun je je voor een andere Meeloopdag inschrijven.

• Aanmelden voor een Meeloopdag kan vanaf zes weken voorafgaand aan de Meeloopdag.
  • Let op: Je kunt je voor één Meeloopdag per bacheloropleiding aanmelden.
  • Zes dagen voorafgaand aan de Meeloopdag ontvang je het definitieve programma.
  • Voor iedere Meeloopdag kan zich een maximum aantal deelnemers aanmelden. Als het maximum aantal deelnemers is bereikt, dan kom je op de reservelijst terecht. Zodra er een plek voor je vrijkomt, wordt er contact met je opgenomen.