Meeloopdag Sociologie

dinsdag 30 apr 2024, 13:45 - 16:45
Meeloopdag
Ik wil mij aanmelden! Voeg toe aan agenda

Heb jij al een Bachelor Open Dag bezocht, maar ben je er nog niet helemaal uit en wil je meer weten? Meld je dan aan voor een Meeloopdag.

Tijdens een Meeloopdag loop je samen met andere studiekiezers mee met een huidig student (een 'Ambassador') van de betreffende bacheloropleiding. De Ambassador neemt je mee naar een (deel van een) hoorcollege, vertelt je meer over de opleiding en geeft je een rondleiding over de campus. Zo kun je de campus ontdekken en krijg je een voorproefje hoe het is om aan de Erasmus Universiteit Rotterdam te studeren. Maar het belangrijkste: de Ambassador kan al je vragen over de campus, de studie en het studentenleven beantwoorden!

De onderdelen van het programma zijn als volgt:

• Een presentatie van de Ambassador
  • Een hoorcollege (en evt. een onderwijsgroep)
  • Een campustour
  • Aanmelden voor een Meeloopdag kan vanaf zes weken voorafgaand aan de Meeloopdag.
  • Let op: Je kunt je voor één Meeloopdag per bacheloropleiding aanmelden.
  • Zes dagen voorafgaand aan de Meeloopdag ontvang je het definitieve programma.
  • Voor iedere Meeloopdag kan zich een maximum aantal deelnemers aanmelden. Als het maximum aantal deelnemers is bereikt, dan kom je op de reservelijst terecht. Zodra er een plek voor je vrijkomt, wordt er contact met je opgenomen.