Mural Mystery

Grafitti on the wall of a woman.
donderdag 18 apr 2024, 09:00 - dinsdag 23 apr 2024, 17:00
Voeg toe aan agenda
Muurbeschildering van een vrouw.

Erasmus Universiteit Rotterdam leert ons een langdurige impact achter te laten in de wereld door een kracht te zijn voor positieve verandering. Studenten en medewerkers kunnen nu hetzelfde doen voor onze prachtige campus. Ze zullen niet langer een paar jaar aanwezig zijn, maar blijven in een kunstzinnige geest via een muurschildering die we samen kunnen maken.

In verband met de verwachte storm op maandag 15 april, zal Mural Mystery van start gaan op donderdag 18 april.

De activiteit bestaat uit een reuzendoek dat is opgedeeld als een raster met nummers die corresponderen met specifieke verfkleuren. Verf, kwasten en beschermhoezen worden verstrekt. Het doek wordt opgezet en 1 volle week bewaard, dus iedereen kan gewoon langskomen en een paar minuten schilderen. Bovendien is er geen voorkennis van kunst vereist, alleen een energieke houding.

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.