Stand Up Club International

dinsdag 6 nov 2018, 20:00 - 22:30
Koop kaartjes! Voeg toe aan agenda
studiumgenerale@eur.nl - do not reuse

Verwacht je rot te lachen met drie top-comedians uit het buitenland. Gooi ook nog een super MC in de mix en je bent volledig klaar voor een avond lachen.

Studium Generale en ESN-Rotterdam brengen je een internationale versie van de Rotterdamse Stand Up Club.

Alle comedians worden binnenkort bekend gemaakt, maar bevestigd zijn:

• Jeroen Leenders uit Belgie
  • Marcel Lucont: flâneur, raconteur, bonviveur en met gemak de leukste franse comedian uit Groot-Brittanie.
  • Jimmy McGhie uit Australie: top circuit act in Groot-Brittanie, vaker te zien bij The Graham Norton Show
  • Al Lubel: een van de laatste comedians te verschijnen bij the Tonight Show met Johnny Carson, naast zijn optredens bij Jay Leno en David Letterman

Datum: 6 november 2018
Tijd: 20.00u (Inloop: 19.30u)