2x ‘topopleiding 2017’ van Keuzegids Bachelor

De bacheloropleidingen Double Degree with Philosophy en Wijsbegeerte aan de Erasmus Universiteit Rotterdam zijn voor 2017 door de Keuzegids Universiteiten uitgeroepen tot beste van Nederland. De score van de opleidingen zijn dusdanig dat de Keuzegids heeft besloten het predicaat "topopleiding" toe te kennen.

Double Degree with Philosophy
De Keuzegids Universiteiten meldt over de bacheloropleiding Double Degree with Philosophy: " Wil je je naast een eerste bachelor verdiepen in een bepaald wetenschapsgebied, dan is Rotterdam een echte aanrader. "

Wijsbegeerte
De bacheloropleiding Wijsbegeerte aan de Erasmus Universiteit Rotterdam is dit jaar voor het derde achtereenvolgende jaar door de Keuzegids Universiteiten uitgeroepen tot een van de beste van Nederland en ontvangt hiervoor ook het predicaat "topopleiding". De Keuzegids Universiteiten meldt over de opleiding Wijsbegeerte aan de Erasmus Universiteit: " Zij onderscheiden zich door positieve studentenoordelen over de hele linie. De studenten vinden de lessen interessant en zijn blij met de begeleiding en feedback van hun docenten. Zij leren hen uitstekend kritisch denken en conclusies onderbouwen. In Rotterdam vinden ze de studielast goed gespreid over het jaar. "

Keuzegids Universiteiten
De Keuzegids Universiteiten vergelijkt alle bachelor -en masteropleidingen van Nederlandse universiteiten. De resultaten worden voor een groot deel gebaseerd op de Nationale Studentenenquête.

Persvoorlichting Faculteit der Wijsbegeerte

Evaline Bender