Trotse studenten en familieleden bij de bachelor buluitreikingen

B3-uitreikingen 2018

Afgelopen week vonden de bachelor buluitreikingen plaats. Tijdens vier feestelijke bijeenkomsten kregen de studenten hun diploma persoonlijk uitgereikt door de verschillende hoogleraren. Terwijl het Io Vivat klonk, leidde de pedel het cortège en de studenten naar binnen, waarna de ceremonie kon beginnen. De ouders en familieleden die in grote getalen aanwezig waren, konden zo kennismaken met het universitaire ritueel. Doordat de opkomst zo groot was, moest er zelfs een gelijktijdige uitreiking georganiseerd worden in collegezaal CB-1.

De studieverenigingen JFR, CIA, Christiaanse-Taxateur en In Duplo verleenden zoals ieder jaar hun onmisbare medewerking en Martin Baai van het Rotterdams Philharmonisch Orkest zorgde voor een interactief intermezzo.

We kijken terug op een reeks van geslaagde avonden waarin het warme ESL-familiegevoel duidelijk tastbaar was en hebben veel enthousiaste reacties gekregen van de aanwezige gasten.

Kijk op FOTOESL voor alle foto's van de buluitreikingen.