De Vaginamonologen

maandag 22 okt 2018, 20:00 - 21:30
Voeg toe aan agenda

(GECANCELD) The Vagina Monologen, nu uitgevoerd door studenten van ISS/EUR is een beroemd toneelstuk van Eve Ensler, gebaseerd op interviews met meer dan 200 vrouwen. Met veel humor viert dit stuk de seksualiteit en kracht van de vrouw.

Wegens omstandigheden is deze voorstelling gecanceld!

In tien monologen vertellen vrouwen over hun vagina en elke monoloog heeft zijn eigen benadering. Bij de een is het een bron van vreugde, terwijl het bij de andere vrouw aan de basis ligt van verdriet en een deels vernietigd leven. Het stuk is een aanklacht tegen seksueel geweld en mishandeling van vrouwen en meisjes.

Het stuk wordt wereldwijd al jarenlang opgevoerd (vaak door bekende vrouwen) en vertelt verhalen van vrouwen uit diverse landen. Nu wordt het stuk door 11 internationale studenten van het Institute of Social Studies (ISS) van de EUR uitgevoerd.

Gespeeld en geproduceerd door studenten van het Institute of Social Studies (ISS), EUR.

Actrices:

Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Gecanceld!

Georganiseerd door Studium Generale en ‘The Gender Committee & Arts and Culture Committee, Scholas ISS’.